Sakar Cadı Vini'nin Yeni Bilgisayarı

Bugün oyuncaklarından birini bulamadığından olsa gerek,
"Anne oyuncaklarımı bir bir bilgisayara yüklemem lazım, böylece onları hiç kaybetmem"  dedi bizim oğlan.😀 💕
Sağdan soldan geçen araçların gürültüsünde sözlerini anlamaya çalışırken nasıl bön bön baktıysam,
"Cadı Vini gibi yani şaşkııın!" dedi.
Bu da bana Vini serisinden size pek bahsetmediğimi hatırlattı.
Cadı Vini'yi sevmeyen çocuk, kitabın girmediği ev var mı bilmem ama bu ününü hak ediyor doğrusu.
Yine kütüphane ganimetlerinden Sakar Cadı Vini'nin Yeni Bilgisayarı ile çok eğlendik biz.
Sakar Cadı Vini'nin büyü kitabını "Yedeklediği" bilgisayarının, yaramaz kedicik Vilbur yordamıyla gözden kaybolduğu o anda tüm bebeklik fotoğraflarını bilgisayarın belleğinin çökmesiyle kaybettiğimi hatırladım. :) Vah Vini Vaaah! Hele gel yamacıma, ancak ben anlarım seni diyiverdim.

Daha teknolojiye emanet nice şeyin bu emanet bilmez yaban yaratık tarafından heba edilişinden dem vurup dertleştim Vini'yle..Pek sıcakkanlı şu sizin Vini, o tiz sese rağmen çok da sevimli ama masalına dönmesi gerektiğini söyleyince kendi kederimle başbaşa kalıverdim.

Neyse ki Cadı Vini büyü kitabını almayı başardı.
Büyüklere buradan hisse: Yedeklere, internete çok da güvenmeyin siz. İyisi mi o fotoğrafları bastırın.
Eeee.. ya daaa... kem küm... Benim yaptığım gibi bir de kendinize mail atın :D
Birkaç kere mail atın...

Serinin tüm Vini'lerini öneriyoruz.

Sakar Cadı Vini'nin Yeni Bilgisayarı
Valerie Thomas ve Korky Paul
Turkiye İş Bankası Kültür Yayınları
4+






0 yorum:

Yorum Gönder

 

Geri Dön

Facebook

Video Of Day

Advertisement